BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

HEARTBEAT :)



MOHD AMERUL ADAM

Nih laa my heart , soulmate , bestie , and my everythings !
Kami kawan since skola lagi. But start rapat 2 years ago :)
Time tuh memang klaka and aku tk percaye. haha.
Yelah. Dah lame kawan , tetibe... amek kau. Ngeee.
Aku tk tau bila tarikh kami officially couple act. okay? :D
Its come through our heart and our soul. Auchhhh ! hahaha.
Bleh dikatekan twenty-four seven mase aku habeskan dengan dye.
Dye nih seorang yang gilegile. cukup gile ! Muahhh ! Hee.
Never say no , bile aku nak pape. Dye layankan aje ape aku nak.
Kami ade cincin yang same. Kat dalam cincin kami. Ade name kami :)
Cincin tuh dye yang nak buat. Dye nih memang macam gegurl cket.
Hati dye je lembut tau. Dye still lelaki sejati. Phuihhh ! haha.
Dye seorang yang memahami , lovely, caring, sangatsangat sweet :D
Thnxs yayang for being my everythings <3 I really mean it.
And aku harap , dengan izan Tuhan. Aku laa pelengkap tulang rusuk kiri kau :)
 I reallyreally love you , Mohd Amerul Adam !





My Love

My love is like an ocean
It goes down so deep
My love is like a rose
Whose beauty you want to keep.

My love is like a river
That will never end
My love is like a dove
With a beautiful message to send.

My love is like a song
That goes on and on forever
My love is like a prisoner
It's to you that I surrender.





My pillow.

Enveloping me in your soft folds of comfort.

Eyes closed, your gentle caress soothes my concerns
and carries my thoughts to a bed of pure contentment.

Completely satisfied, I lay in your sweet embrace,
longing to remain indefinitely.





p/s : you always make me smile :)

Heart you MOHD AMERUL ADAM 


0 comments: